13 sonuçtan 1 --- 13 arası gösteriliyor

Konu: Arkadas F tipi vitamini

  1. #1

    Arkadas F tipi vitamini

    Neden hepsi birbirinden bu kadar farklı benim arkadaşlarımın?

    Neden bazıları hatta marjinal?

    Biri arkadaşımsa diğeriyle nasıl anlaşabiliyorum? Neden kimse anlayamıyor?

    Galiba onların hepsi içimdeki çok farklı "ben"leri gün ışığına çıkarıyor da

    ondan.

    Biriyle uslu, kibar kız oluyorum.

    Diğeriyle şakalar yapıyorum.

    Biriyle oturup ciddi ciddi konuşuyorum.

    Diğeriyle saçma sapan şeylere kıkırdıyorum.

    Biriyle oturup çay içiyorum.

    Birinin derdini dinleyip öğüt veriyorum.

    Diğerinin bana verdiği öğütleri dinliyorum.

    Hepsi bir bulmacanın parçaları sanki, tamamlayınca ortaya bir hazine

    çıkıyor. Arkadaş hazinesi!

    Hepsi farklı günlerde aldığım rengarenk anti-depresanlarım sanki.

    Mehmet Öz'den yeni bir şey daha öğrendim. Arkadaşlar sağlık için de

    faydalıymış.

    Şaka değil! F vitamini diyor Mehmet Öz arkadaşlar için.

    (F "Friends"den geliyor.) F vitaminin sağlığımıza faydaları say say

    bitmiyormuş...

    Yapılan araştırmalara göre güçlü sosyal iletişim içerisinde olanlarda

    depresyona girme ve ölümcül krizlerin oluşma riski azalıyormuş. Düzenli F

    vitamini kullanmak sizi gerçek yaşınızdan 30 yaş daha genç hâle

    getirebiliyormuş. Dostluğun sıcaklığı stresi azaltıyor, gergin olduğunuz

    zamanlarda bile kan damarlarınızda pıhtılaşma ve kalp krizi geçirme riskiniz

    yüzde 50 azalıyormuş.

    Yaşasın!! Bilmeden yıllardır ne çok vitamin depolamışım vücudumda.

    Neymiş, arkadaşlara çok önem vermeye, mümkün olduğunca çok bağlantıda

    kalmaya, beraber her şeyin komik bir tarafını bulmaya devam.... Gülerken

    ağzımızı kocaman açmayı da unutmuyoruz, uçuşan bütün F vitaminlerini

    yutuyoruz (!)

    ( mail kutumdan)
    "Ben gidiyorum, ta ki benden hayırlısı gelsin inşaALLAH"

  2. #2
    Sessiz DEVRİM! Fatih KANLI kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Sat Feb 2008
    Konum
    istanbul
    Yaş
    38
    İletiler
    3,669
    Blogdaki Konular
    1
    F vitamininin faydaları saymakla bitmez. Bizzat bu vitaminin faydasını görüyorum...

  3. #3
    AHDE VEFA ibrahim DEMİRCİ kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Feb 2007
    Konum
    kayseri/yahyalı
    İletiler
    2,598
    Blogdaki Konular
    11
    F vitamini denedir yahu....fasulyemi..
    EĞRİ CETVELDEN,DOGRU ÇİZGİ ÇIKMAZ

  4. #4
    _ALBAY_ SİTE BAŞKANI Tevfik YAZICILAR kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Thu May 2006
    Konum
    İstanbul
    İletiler
    8,607
    Blogdaki Konular
    5
    F tipi denince ilk aklıma gelen Ufuk EFE oldu. Yazılarında genelde Fethullah Gülen tipi yapılanmayı F Tipi diye betimlerdi. Sanırım o nedenle vemedim bu F Tipi muhabbetini. İbrahim abi sen gene de yazıyı oku bi
    Gün gelecek bütün dünya Hocama selam duracak!

  5. #5
    AHDE VEFA ibrahim DEMİRCİ kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Feb 2007
    Konum
    kayseri/yahyalı
    İletiler
    2,598
    Blogdaki Konular
    11
    Alıntı Tevfik YAZICILAR tafarından gönderildi Mesajı Göster
    F tipi denince ilk aklıma gelen Ufuk EFE oldu. Yazılarında genelde Fethullah Gülen tipi yapılanmayı F Tipi diye betimlerdi. Sanırım o nedenle vemedim bu F Tipi muhabbetini. İbrahim abi sen gene de yazıyı oku bi
    eskidenmiş o tevfik kardeş..şimdilerde f tipinin zararı var faydası yok..
    EĞRİ CETVELDEN,DOGRU ÇİZGİ ÇIKMAZ

  6. #6
    O zaman yaşasın F tipi. İster vitamin olsun ister F tipi yapılanma olsun. F kelimesi çok hoşuma gidiyo çooook.


    KURŞUNKALEM

  7. #7
    AHDE VEFA ibrahim DEMİRCİ kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Feb 2007
    Konum
    kayseri/yahyalı
    İletiler
    2,598
    Blogdaki Konular
    11
    Alıntı Hüseyin ŞİMŞEK tafarından gönderildi Mesajı Göster
    O zaman yaşasın F tipi. İster vitamin olsun ister F tipi yapılanma olsun. F kelimesi çok hoşuma gidiyo çooook.
    F nin kelime oldugunu bilmiyordumhüseyin senden çok şey ögrendim şu portalda
    EĞRİ CETVELDEN,DOGRU ÇİZGİ ÇIKMAZ

  8. #8
    Alıntı ibrahim DEMİRCİ tafarından gönderildi Mesajı Göster
    F nin kelime oldugunu bilmiyordumhüseyin senden çok şey ögrendim şu portalda
    İnsan F kelimesine huylanmayadursun bir kere. Her F kelimesi karşısına çıktığında F kelinesine huylandığı aklına gelip F kelimesini yok zannediyor.

    Bende senden çok şey öğrendim gardaaaaş.


    KURŞUNKALEM

  9. #9
    AHDE VEFA ibrahim DEMİRCİ kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Feb 2007
    Konum
    kayseri/yahyalı
    İletiler
    2,598
    Blogdaki Konular
    11
    Alıntı Hüseyin ŞİMŞEK tafarından gönderildi Mesajı Göster
    İnsan F kelimesine huylanmayadursun bir kere. Her F kelimesi karşısına çıktığında F kelinesine huylandığı aklına gelip F kelimesini yok zannediyor.

    Bende senden çok şey öğrendim gardaaaaş.
    hahahahahahaha ...neden bilmem ama sana kızamıyorum..inadına akpdedigin halde...okudun üfledinmi ne
    EĞRİ CETVELDEN,DOGRU ÇİZGİ ÇIKMAZ

  10. #10
    Alıntı ibrahim DEMİRCİ tafarından gönderildi Mesajı Göster
    hahahahahahaha ...neden bilmem ama sana kızamıyorum..inadına akpdedigin halde...okudun üfledinmi ne
    Kalp kalbe ayna gibi yansır (bu benim sözüm. Kimse sahiplenmesin bu sözüme. Bu sözümü kullanan birisi benden patent hakkı alması icab ediyor)

    Ben bu Portal'da bir çok kişiye çok kızdım ama sana hiç kızamadım nedense. Okuduğum üflediğim falan yok ama kişi kendine hitap ediliş biçimine göre başkalarına da aynı hitabı göstermek istiyor hepisi bu.


    KURŞUNKALEM

  11. #11
    Kayseri ve Samsun f tipi olsa gerek )
    "Ben gidiyorum, ta ki benden hayırlısı gelsin inşaALLAH"

  12. #12
    AHDE VEFA ibrahim DEMİRCİ kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Feb 2007
    Konum
    kayseri/yahyalı
    İletiler
    2,598
    Blogdaki Konular
    11
    Alıntı Havva KOC tafarından gönderildi Mesajı Göster
    Kayseri ve Samsun f tipi olsa gerek )
    EĞRİ CETVELDEN,DOGRU ÇİZGİ ÇIKMAZ

  13. #13
    Alıntı Havva KOC tafarından gönderildi Mesajı Göster
    Kayseri ve Samsun f tipi olsa gerek )
    Kayseri F tipinden nefret ediyor, hatta red ediyor. Ama Samsun'un F tipi olduğundan emin olabilirsiniz.

    Ya çok hoşuma gidiyor F kelimesi. Klavyem Q klavye ama F klavye alacağım artık.


    KURŞUNKALEM

Yer İmleri

Gönderme Kuralları

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •