+ Konuyu Yanıtla
4 / 3 İlkİlk 1234 SonSon
79 sonuçtan 41 --- 60 arası gösteriliyor

Konu: Kongre Buluşma Daveti / Yorumlar 2009 ( Bayanlar )

  1. #41
    biz sözleşmiştik zaten rümeysa ablayla.görüşürüz inşallah
    BATILI YIKMAK İÇİN KUŞANDIĞIN KILICIN KABZASINDA
    BİR DİRHEM GÜMÜŞTE BEN OLSAYDIM...

  2. #42
    ikibucuktanuc Okuyan Kalemler Havva Nazlı KAYA kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Wed Oct 2007
    Konum
    Edirne
    İletiler
    990
    Blogdaki Konular
    3
    Alıntı Akile SÜZER tafarından gönderildi Mesajı Göster
    vakit yatsıyı da geçti ammaa :thinking[1]:
    :d :d
    ah ah! şu bizim bayanlar yok mu. halbuki bu hafta sırf ankaraya gidicem diye önceden çalışmıştım derslerimi.

    rümeysa abla biz gelemiyoruz akile ablayla.
    düşünmeden bilmek faydasız, bilmeden düşünmek tehlikelidir.
    konfüşyüs

  3. #43
    bizde ordayız inş. kardeşimle beraber bu arada portalda ankaralı kimse yokmu bayanlardan nerde buluşma olabileceğine dair fikir verebilir karşılama yapabilir mesela

  4. #44
    ya biz akşam yola çıkıyoruz hemen bi yer belirleyelimde oraya vardıkmı sağda solda şaşkın şaşkın dolaşmayalım nerde bu millet diye

  5. #45
    Alıntı Havva Nazlı KAYA tafarından gönderildi Mesajı Göster
    ah ah! şu bizim bayanlar yok mu. halbuki bu hafta sırf ankaraya gidicem diye önceden çalışmıştım derslerimi.

    rümeysa abla biz gelemiyoruz akile ablayla.
    tamam evlat nasip ten öteye köy olmaz zaten başka bahara inş:)
    Veylüllil musallin!! veyl veyl veyl___

  6. #46
    ikibucuktanuc Okuyan Kalemler Havva Nazlı KAYA kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Wed Oct 2007
    Konum
    Edirne
    İletiler
    990
    Blogdaki Konular
    3
    Alıntı Rümeysa GÜL tafarından gönderildi Mesajı Göster
    tamam evlat nasip ten öteye köy olmaz başka bahara inş:)
    şu an resmen sınanıyorum. çok ciddiyim abla. evet, öyle cidden de.
    düşünmeden bilmek faydasız, bilmeden düşünmek tehlikelidir.
    konfüşyüs

  7. #47
    αηкαяα¢αηαναяı Nisa BULUT kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Tue Feb 2007
    Konum
    ANTI-SIYONISTan
    İletiler
    648
    melek abla bende geliyomuyum :)
    Sözüm kağıda ve halim RABBA teslimm...

  8. #48
    Alıntı Ravza AYYILDIZ tafarından gönderildi Mesajı Göster
    zahmet etmeyin ben rahatsız ederim:comico[1]:
    ne zahmeti :)
    Veylüllil musallin!! veyl veyl veyl___

  9. #49
    birşey olmazsa bende geliyorum
    güzel aşık

  10. #50
    ankaraya geldim bile..:)) mesela şuan genel merkezden yazıorumm..
    sizleri beklior olucam hanımlar inşallah..numaram rümeysa hanıma verildi yanılmıorsam..
    görüşmek üzere hayırlısıyla...
    gölgemizle barışmanın uzun yolculuğu: büyümek !!!

  11. #51
    Alıntı Nida MERCAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    ankaraya geldim bile..:)) mesela şuan genel merkezden yazıorumm..
    sizleri beklior olucam hanımlar inşallah..numaram rümeysa hanıma verildi yanılmıorsam..
    görüşmek üzere hayırlısıyla...
    tamam kardeşim inş görüşmek üzere ..
    Veylüllil musallin!! veyl veyl veyl___

  12. #52
    kameraya el sallamayı unutmayın :)

  13. #53
    Alıntı Zeynep YILMAZ tafarından gönderildi Mesajı Göster
    bizde ordayız inş. kardeşimle beraber bu arada portalda ankaralı kimse yokmu bayanlardan nerde buluşma olabileceğine dair fikir verebilir karşılama yapabilir mesela


    Zeynep kardeş yer ayarlandı, gözden kaçtı galiba..ev sahibi olarak memnun ederiz inşallah..sabah erken orada olacağım, siz gelir gelmez stantların olduğu yere gelin..beyaz başörtülü birini gördüğünüzde seslenin cevap veririm inşallah..başka türlü bir karşılama isterseniz de uyarız.. telefon numaramı da mesajla gönderiyim, haberleşelim..DUA İLE...
    MANA KAPLAN HUYLUDUR DIŞARI ÇIKMAZ...

  14. #54
    kongreye katılanlar:
    Rümeysa gül
    Melek zeynep bulut
    Zeynep çeçen
    Havva nazlı kaya
    Zeynep yeşilyurt
    Züleyha yeşilyurt
    Hümeyra karcı
    Banu yavuz
    feyza ugurtay
    Nida mercan
    Ayşegül kemiksiz
    Meryem açil
    Zeynep yılmaz
    böylelikle yeni katılan kardeşlerimizde eklemiş olalım..
    Veylüllil musallin!! veyl veyl veyl___

  15. #55
    Mâh-rû Mümine AYDIN kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Wed Jun 2006
    Konum
    Halen bilmiyorum...
    İletiler
    1,720
    Oh ne güzel :) Hayrlı haberlerle gelin inş.Bekliyoz :)
    Çocukluk günlerimin son demlerini yaşıyorum...Tadını çıkarmak istiyorum...

  16. #56
    kodADIistanbul Melek Zeynep BULUT kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Jan 2007
    Konum
    secde et ve yaklaş!...
    İletiler
    1,220
    Blogdaki Konular
    1
    Alıntı Nida MERCAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    ankaraya geldim bile..:)) mesela şuan genel merkezden yazıorumm..
    sizleri beklior olucam hanımlar inşallah..numaram rümeysa hanıma verildi yanılmıorsam..
    görüşmek üzere hayırlısıyla...
    Tabi gelirsin ...hatta yanımda bile şuan çerezleri götürüyorsunda olabilir...olur olur..bakalım ben seni yarın kongreye götürecek miyim...biraz daha burda kalırsak bu gidişle sabah gidemeyeceğiz kongreye...

  17. #57
    kodADIistanbul Melek Zeynep BULUT kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Jan 2007
    Konum
    secde et ve yaklaş!...
    İletiler
    1,220
    Blogdaki Konular
    1
    Alıntı Rümeysa GÜL tafarından gönderildi Mesajı Göster
    kongreye katılanlar:
    Rümeysa gül
    Melek zeynep bulut
    Zeynep çeçen
    Havva nazlı kaya
    Zeynep yeşilyurt
    Züleyha yeşilyurt
    Hümeyra karcı
    Banu yavuz
    feyza ugurtay
    Nida mercan
    Ayşegül kemiksiz
    Meryem açil
    Zeynep yılmaz
    böylelikle yeni katılan kardeşlerimizde eklemiş olalım..
    kim yazdı beni buraya ..kim söyledi bakim geleceğimi...:shades[1]:

  18. #58
    ½DELİ@ Tuba ÖNER kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Sun May 2008
    Yaş
    29
    İletiler
    742
    Blogdaki Konular
    3
    Alıntı Nisa BULUT tafarından gönderildi Mesajı Göster
    melek abla bende geliyomuyum :)
    :rtfm[1]::rtfm[1]::rtfm[1]::rtfm[1]:
    ::::::.......................

  19. #59
    Alıntı Melek Zeynep BULUT tafarından gönderildi Mesajı Göster
    kim yazdı beni buraya ..kim söyledi bakim geleceğimi...:shades[1]:
    Ben tabiki profilimdeki mesaj ın bana gelecegini söyledi kaçrmı benden dimi ama :)
    Veylüllil musallin!! veyl veyl veyl___

  20. #60
    maşallah bu kongurede iyne atsan yere düşmezdi o ne izdiham o ne kalabalıktı öyle rabbim utandırmasın ve gerşek maksak hasıl olana kadar seçilen kardeşimize rabbim hakkıyla bu davaya hizmeti nasip eylesin diyoruz!!!!

    daha sonra konuşmacılar konuşup sıra hocamın içeri teştif etmesi ile salondaki atmosfer bi anda degişi verdi sevinç ve coşku adeta doruga ulaştı bi anda!!

    bunlara kısaca degindikten sonra kanuya gelelim aslında anlatılmaz yaşanır !!!ama yinede azda olsa bahsedelim biz.....
    Bu kongurede hemen hemen çogu kardeşlerimi elimle koymuş gibi bulduk!!!!!!

    ilk etapta zeynep yılmaz ve kardeşi ile görüştük daha sonra beraber kolidordan çıktık köşede biraz bekleyelim dedik o anda yanımıza

    melek zeynep nida hümeyra karcı kardeşlerim geldiler onlarıda zeynep çeçen kardeşim takip etti züleyha ve zeynebi hiç saymıyorm onlar bizim takımdan oldugu için daha sonra melek hümeyra zeynep yeşilyurt oturup muhabet ederken ayşegül kaldı o nerededir derken ayşegül (k) gemksz beni telden arayarak neredesiz buluşuyormusz demezmi :)
    bende bi sen kaldın nerelerdsin derken neyse sonra onuda aldık yanımıza çk şkr :)

    nida ise bi taraftan abla ve yiyen hasreti gideryordu tabi :)

    daha sonra tabi rabia dururmu o arada bize mesaj çekiyor bensiz nasıl güzel degil demi diye .....

    çocukları arada evde bırakmak güzel oluyormuş :))

    bu kongure de kardeşlerimle baya bi konuşma imkanımz oldu ben şahsım adına çok memnun ayrıldım kendilerinden hepsi birbirinden degerli ve yetenekli maşallah ve harika insanlar ee bu kardeşlik başka nerede bunulabilrki ......

    banu feyza ve meryem bu kardeşlerimle görüşemedik daha dogrusu ulaşamadık kendilerine nasip olmadı:( bir gün kimbilr onlarlada buluşur görüşürz inş..
    Veylüllil musallin!! veyl veyl veyl___

+ Konuyu Yanıtla
4 / 3 İlkİlk 1234 SonSon

Yer İmleri

Gönderme Kuralları

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •