+ Konuyu Yanıtla
6 / 1 123456 SonSon
102 sonuçtan 1 --- 20 arası gösteriliyor

Konu: Portal İstanbul İftarı 2008

  1. #1
    Eser GEDİK kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Dec 2006
    Konum
    vatanın her karışı
    Yaş
    30
    İletiler
    2,784
    Blogdaki Konular
    5

    Portal İstanbul İftarı 2008



    MGP olarak 7 eylül pazar günü iftar için


    ikindi namazında sultanahmet camiinde buluşuyoruz.!

    sende gelir misin ?
    herkes ne söylediğini, nasıl söylediğini bilse. bu işler olmayacaktı sadri abi.

  2. #2
    ...Bu iftarı MGP yönetim mi düzenliyor yoksa sen mi düzenliyorsun eser...!!!


    Ve çok erken değil mi..Yani 2 gün kalmışken...

  3. #3
    hşgldn hüzün
    Giriş
    Sun Oct 2007
    Konum
    bursa
    Yaş
    48
    İletiler
    1,111
    kim benmi ???

  4. #4
    Alıntı İrfan SELÇUK tafarından gönderildi Mesajı Göster
    kim benmi ???
    yok ben. tabiki sen :)
    "yolda yürürken eğer ayağınız taşa takılırsa siz yine amerikaya küfredin." (humeyni)

  5. #5
    hşgldn hüzün
    Giriş
    Sun Oct 2007
    Konum
    bursa
    Yaş
    48
    İletiler
    1,111
    Alıntı Kadir KILIÇASLAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    yok ben. tabiki sen :)
    sende gelirsen belki...:)

  6. #6
    Alıntı İrfan SELÇUK tafarından gönderildi Mesajı Göster
    sende gelirsen belki...:)
    istanbuldan yeni geldim be abi ama müsait bi hafta sonu bursada
    olursa olabilir.
    "yolda yürürken eğer ayağınız taşa takılırsa siz yine amerikaya küfredin." (humeyni)

  7. #7
    Eser GEDİK kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Dec 2006
    Konum
    vatanın her karışı
    Yaş
    30
    İletiler
    2,784
    Blogdaki Konular
    5
    yönetim ayrı bir iftar organize edecektir.! biz kendimiz düzenliyoruz tek ben değilim..bana sadece konuyu açmamı rica ettiler.! yunusum
    herkes ne söylediğini, nasıl söylediğini bilse. bu işler olmayacaktı sadri abi.

  8. #8
    hşgldn hüzün
    Giriş
    Sun Oct 2007
    Konum
    bursa
    Yaş
    48
    İletiler
    1,111
    Alıntı Kadir KILIÇASLAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    istanbuldan yeni geldim be abi ama müsait bi hafta sonu bursada
    olursa olabilir.
    ramazandan sonra bir iftar programı ayarlayabilirim istersen...

  9. #9
    yönetim elini çabuk tutsun ve istanbul demesin mümkünse.
    "yolda yürürken eğer ayağınız taşa takılırsa siz yine amerikaya küfredin." (humeyni)

  10. #10
    Eser GEDİK kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Dec 2006
    Konum
    vatanın her karışı
    Yaş
    30
    İletiler
    2,784
    Blogdaki Konular
    5
    hiş ne oluyor yahu........ iftara sponsoru bulduk irfan abi :)
    herkes ne söylediğini, nasıl söylediğini bilse. bu işler olmayacaktı sadri abi.

  11. #11
    Alıntı İrfan SELÇUK tafarından gönderildi Mesajı Göster
    ramazandan sonra bir iftar programı ayarlayabilirim istersen...
    işte aga senden beklediğim müthiş cevap tamda buydu ::)
    "yolda yürürken eğer ayağınız taşa takılırsa siz yine amerikaya küfredin." (humeyni)

  12. #12

    Pazar günü sultanahmet'teyiz



    Saygı değer portal sakinleri 7 Eylül pazar günü ikindi namazında Sultanahmet camii'nde buluşuyoruz.Akşam iftarı birlikte yapacağız.
    Bu pazar boşta olan herkesi bekleriz.(bayanlar hariç)

    Ben,Eser Gedik ve Fatih Kanlı abimiz orada olacağız.
    ............................................................ .

  13. #13
    Eser GEDİK kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Dec 2006
    Konum
    vatanın her karışı
    Yaş
    30
    İletiler
    2,784
    Blogdaki Konular
    5
    Alıntı Kadir KILIÇASLAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    yönetim elini çabuk tutsun ve istanbul demesin mümkünse.

    abi ben sana sakarya desem
    :d
    herkes ne söylediğini, nasıl söylediğini bilse. bu işler olmayacaktı sadri abi.

  14. #14
    Sessiz DEVRİM! Fatih KANLI kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Sat Feb 2008
    Konum
    istanbul
    Yaş
    38
    İletiler
    3,669
    Blogdaki Konular
    1
    Alıntı Kadir KILIÇASLAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    yönetim elini çabuk tutsun ve istanbul demesin mümkünse.
    Büyük bir ihtimal Sakarya Kadir...


    Bu arada Eser bende geliyorum Allah nasip kısmet ederse...

  15. #15
    hşgldn hüzün
    Giriş
    Sun Oct 2007
    Konum
    bursa
    Yaş
    48
    İletiler
    1,111
    Alıntı Eser GEDİK tafarından gönderildi Mesajı Göster
    hiş ne oluyor yahu........ iftara sponsoru bulduk irfan abi :)
    :d:d yavaş eserim sakin ol biraz

  16. #16
    Eser GEDİK kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Dec 2006
    Konum
    vatanın her karışı
    Yaş
    30
    İletiler
    2,784
    Blogdaki Konular
    5
    evet gelenler el kaldırsın ücretler bozuk olsun ..
    herkes ne söylediğini, nasıl söylediğini bilse. bu işler olmayacaktı sadri abi.

  17. #17
    Yav eser hani konuyu ben açacaktım
    Sen niye açtın kaldırayım mı şimdi he?
    Sayen de iki tane konu oldu Allah'tan çabuk uyandımda hemen birleştirdim :d
    ............................................................ .

  18. #18
    Eser GEDİK kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Dec 2006
    Konum
    vatanın her karışı
    Yaş
    30
    İletiler
    2,784
    Blogdaki Konular
    5
    evet irfan abi sen gelmiyorsan paraları gönder biliyorum can atıyorsun ama fazla gönderme 500 yeter abi..:comico[1]::friends[1]:
    herkes ne söylediğini, nasıl söylediğini bilse. bu işler olmayacaktı sadri abi.

  19. #19
    Sessiz DEVRİM! Fatih KANLI kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Sat Feb 2008
    Konum
    istanbul
    Yaş
    38
    İletiler
    3,669
    Blogdaki Konular
    1
    İrfan abi taaaaaa Bursalardan buraya kadar kalkıp gelecek birde ona yükleneceğiz olmaz öyle şey...bizdensin abi buyur gel....biz hertürlü misafir ağırlarız Allahın izni ile....

  20. #20
    hşgldn hüzün
    Giriş
    Sun Oct 2007
    Konum
    bursa
    Yaş
    48
    İletiler
    1,111
    Alıntı Fatih KANLI tafarından gönderildi Mesajı Göster
    İrfan abi taaaaaa Bursalardan buraya kadar kalkıp gelecek birde ona yükleneceğiz olmaz öyle şey...bizdensin abi buyur gel....biz hertürlü misafir ağırlarız Allahın izni ile....
    fatih bende sana neden kanım ısındı diye soruyodum kendi kendime...:)

+ Konuyu Yanıtla
6 / 1 123456 SonSon

Yer İmleri

Gönderme Kuralları

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •