+ Konuyu Yanıtla
18 sonuçtan 1 --- 18 arası gösteriliyor

Konu: 54. Hükümet

  1. #1

    54. Hükümet

    Başbakan Erbakan görev süresinin son saatine kadar canla başla çalışmış ve yapılamayacağı zannedilen bir çok meseleyi halletmiştir ... Bir yıl içerisinde REFAHYOL hükümeti icraatlarından aklımıza gelenlerden bazı örnekler :

    1- Herkes ve herkesim tarafından kaldıramaz denilen ve öyle inanılan PKK destekçisi ÇEKİÇ GÜÇ Kaldırılmıştır... Şimdi esamesi bile okunmuyor. Ne hikmetse herkes unuttu.

    2- Bir yıl boyunca Hiç zam yapılmamıştır. Önceden her gün zam yapılırdı. Sonradan ise aylık otomatiğe bağlandı.

    3- İslam ülkeleri ile ilişkiler canlandırılmakla kalmadı İslam ortak pazarı'nın ilk adımı sayılacak olan ve tüm dünya'da yankı bulan İslam Ülkeleri işbirliği teşkilatı D8 ler kuruldu.

    4- Libya'da yıllardan beri bir türlü alınamayan 20 milyon dolar alınacak olan paramız ülkemize getirildi.

    5- Dış ve iç borçlanma yapılmadı. Mevcut borçların bir kısmı ödendi. ( Zamsız ve ek vergisiz)

    6- Bir yıl içerisinde 1 kuruşu dahi borç olmayan 40.000.000$, Dolar kaynak sağlandı.

    7- Memur ve Emekli maaşlarına İLK DEFA % 50 zam yapıldı. ( Memurlar % 30 almak için mücadele ediyordu)

    8- Havuz sistemi kurularak DEVLETİ, devleti sömüren sermaye babalarından kurtardı ve gereksiz faiz ödemelerini durdurdu.

    9- İsrafı önledi. Devlet dairelerinde gereksiz malzeme ve gazete abonelerini ve İlanları durdurdu. Gereksiz makam arabalarının alımını iptal etti.

    10- Alışıla geldiği üzere AMERİKA'YI değil İSLAM ÜLKELERİNİ ziyaret etti. ( Bağımsız ve haysiyetli diş politika örneği gösterdi )

    11- Din alimlerine başbakanlık kapılarını açtı ve İftar yemeği verdi...

    12- İlk defa denk bütçe yapıldı ve yatırımlara hız verildi. vs. vs.

    Bunlar ilk defa başarılmış şeyler. İlk defa olmayanları yazmaya zaten yer müsait olmaz. Gerekte yok zaten.
    Mahmud Efendi Hz.(k.s.) kökleri Osmanlı'ya ordanda Saadet Asrına uzanan ilim-irfan yolunun son temsilcisidir www.milligenclik.net...

  2. #2
    insan kelimesinin kökü nisyandan gelir kardeşim. nisyan unutmak anlamındadır.
    şimdi kalkıp istanbulu altın kaplasan. iki gün; "vayyy anasınııı, ne müthişşş, süperrrr, helal olsunnn, ya bunlar insan olamaz" gibi hayret nidaları yükselirken. üçüncü gün;"bişey biliyorsa gelsin diyarbakırı kaplasın, oda işmi hadi kayseriyi altın yapsınlarda görelim. istanbul ufak tabi konyayı kaplasınlar sıkıysa" gibi cümleler dolanmaya başlar.
    ve bir ay sonra;
    " NE İSTANBUL MU? ALTIN MI KAPLANMIŞ? AAA NEZAMAN? HİÇ HATIRLAMIYORUM!!! "
    bilgiler için saolasın kardeşim. balık hafızalara her üç saniyede bir tebliğ yapmak lazım, unutmayalım...
    kitapları okuyorsun lakin bilgiye sahip değilsin...

  3. #3
    Yaptığımız icraatler yapacaklarımızın isbatıdır...
    Mahmud Efendi Hz.(k.s.) kökleri Osmanlı'ya ordanda Saadet Asrına uzanan ilim-irfan yolunun son temsilcisidir www.milligenclik.net...

  4. #4
    Alıntı Ebu Ammar tafarından gönderildi
    Yaptığımız icraatler yapacaklarımızın isbatıdır...
    Bunu bizim balık hafızalı halkımıza bi anlatabilsek...insanlar birkaç ay öncesini hatırlayamazken bundan daha uzun bir süre önce yaşanılan T.Cnin altın devrini nasıl hatırlasınlar...Halkımız yapılan kötülükleri unutmak şöyle dursun yapılan iyilikleri dahi göremez oldu..Bu millet,kendisini defalarca sırtından vuranları hala el üstüne tutabiliyorken vatanını milletini seven hayırlı insanlara yüz çevirdi..İnsanın aklı almıyor,kalbi dayanmıyor...:(

  5. #5
    takiyyesiz ne zaman İslami hareket türkiyede etkin hale gelecek?
    قال الشاعر : ليس اليتيم الذي قد مات والده إن اليتيم يتيم العلم والأدب

  6. #6
    ikimilyon Admin Mehmet DAĞDELEN kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Thu May 2006
    Konum
    Sakarya
    Yaş
    39
    İletiler
    3,052
    Blogdaki Konular
    19
    tevbe ettiğimiz zaman..

    Milli Görüş; hakkı üstün tutmaktır!

  7. #7
    Alıntı karaselam tafarından gönderildi Mesajı Göster
    İSlam adına ne yapıldı?
    hangi ayet hükme koyuldu?

    takiyyesiz iş var mı?
    kumarhaneleri hatırlatırım...
    kitapları okuyorsun lakin bilgiye sahip değilsin...

  8. #8
    _ALBAY_ SİTE BAŞKANI Tevfik YAZICILAR kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Thu May 2006
    Konum
    İstanbul
    İletiler
    8,445
    Blogdaki Konular
    5

    54. Hükümet in başarıları

    İktidarı devraldığımızda sürekli büyümekte olan bütçe açıkları
    ve iç borç sarmalı ülkemizi felç etmiş bir durumdaydı.

    1996 yılı sonunda 20 milyar dolar olması beklenen bütçe açığı 15 milyar dolara, 30 milyar dolar olması beklenen iç borç ise 22 milyar dolara düşürülmüştür.

    Haziran 1997 sonu itibariyle bütçe açığı dolar bazında 5.5 milyar dolar olmuştur. Bu rakam geçen yılın aynı döneminde yani Haziran 1996 sonunda 15.2 milyar dolar idi. Yani Mesut Yılmaz'ın başkanlığında kurulan 53.Hükümet geçen sene hükümetimize 15.2 milyar dolarlık, TL olarak bugünkü rakamlarla 1.9 katrilyon TL bütçe açığı bırakmış idi. Bu durum 55. Hükümet kurulur kurulmaz yapılmaya başlanılan enkaz edebiyatının haksızlığının en açık kanıtıdır.

    Hükümeti devraldığımızda yüzde 76'lar seviyesinde olan repo oranı Şubat 97'de yüzde 50'ler seviyesine kadar çekilebilmiştir. Benzer durum mevduat ve İnterbank faizlerinde de yaşanmıştır.

    Yüzde 170 seviyesinde devralınan hazine borçlanma faizi Şubat 97 tarihinde yüzde 83'ler seviyesine kadar düşürülmüştür.

    Devralındığında sadece 155 gün olan ortalama hazine borçlanma vadesi Şubat 97'de 400 güne, suni gündemler neticesinde yaşanan olumsuzluklara rağmen Nisan 97'de 730 güne kadar çıkarılmıştır.

    Hükümetimiz döneminde enflasyonla mücadelede de başarı sağlanmıştır. Emekliler, işçiler, memurlar ve köylümüz dahil toplumun tüm gelir gruplarına enflasyonun çok üzerinde, 40-50 puanlık bir reel gelir artışı sağlanmış olmasına karşın, bu reel gelir artışının finansmanında alternatif gelir kaynakları devreye alınarak enflasyonun azmasına meydan verilmemiş, suni gündemlere rağmen enflasyon sabit tutulmuştur.

    Hükümeti devraldığımızda 550 puan olan borsa endeksi Şubat 97'de 1700 puana kadar yükselerek yeni rekorlar kırmıştır.

    Enkaz edebiyatı icraatçısı olacağını şimdiden belli eden mevcut hükümetin kamuoyunu yanıltmaya yönelik beyanlarının aksine, Kaynak Paketlerinden Ocak 97 itibariyle 11.78 milyar dolar, Nisan 97 itibariyle ise 13.33 milyar dolarlık bir gelir sağlanmıştır.

    Hükümetimiz döneminde döviz rezervlerimizde de Şubat 97 itibariyle yaklaşık 1 milyar dolarlık bir artış kaydedilmiştir.

    1995 yılında bütçeden tarımsal desteklemeye ayrılan pay sadece 19 trilyon, 1996 yılı içinse önceki hükümet tarafından öngörülen destekleme fonu sadece 38 trilyon TL. idi. Hükümetimiz 1996 yılı ikinci yarısında yaptığı hamle ile 1996'daki desteklemeyi 60 trilyon TL.'ye çıkarttığı gibi, 1997 yılı için de 95 trilyon TL.'yi tarımsal desteklemeye ayırmıştır.

    Köylümüzün emeği olan zirai ürünler karşılığı köylümüze geçen yıl sadece 43,5 trilyon toplam ödeme yapıldığı halde, hükümetimiz döneminde 136 trilyon TL. ödeme yapılmış ve böylece bir yılda yüzde 312 oranında büyük bir artış sağlanarak köylümüz azami derecede desteklenmiştir.

    TMO 1995 yılında 48 milyon dolarlık hububat alımı yaptığı halde, hükümetimiz döneminde 329 milyon dolarlık alım yapılarak köylüye 7 misli fazla para ödenmiştir.

    Hükümetimiz, köylümüze yüzde 50 gübre sübvansiyonunun alımda derhal ödenmesi esasını getirmiştir. Ayrıca gübre alımlarında formaliteler azaltılmıştır.

    Gübre desteği için 1997 yılında 85 trilyon TL ayrılmıştır. 1995 yılında gübre desteği için 366 milyon dolar ödendiği halde 1996'da biz bu miktarı 47,5 trilyon TL'ye yani 586 milyon dolara çıkarttık. 1997'de ise 85 trilyon TL, yani 629 milyon dolar olacak şekilde bütçemizi hazırladık.

    Et ithalatındaki fon ise, önce yüzde 3'ten yüzde 30'a çıkartılmış; daha sonra da canlı hayvan ve et ithalatı yasaklanmıştır.

    Hayvancılığın ihyası için büyük önem taşıyan çayır ve mera alanlarının ıslahı ve artırılması hususunda 1996 yılında 8.000 hektar saha artırılması yapılmıştır. 1997 yılında ise 22.000 hektar alanın ıslah ve artırılması programlanmıştır. Artış yüzde 175 olmuştur.

    Yem bitkileri alanlarının artırılmasına da çok büyük önem verilmiştir. 1996'da 7.650 hektar yeni yem bitki alanı geliştirilmiştir. 1997'de ise 22.000 hektar yeni bitki alanı geliştirilmesi programlanmıştır. Artış yüzde 187 olmuştur.

    Amerikan buğdayının dünya fiyatı 21.000 TL iken bunun muadili kırmızı sert buğdaya dört ayın ortalaması dikkate alındığında 36.000 TL fiyat verilmiştir.

    1997 dünya yaş çay alım fiyatının 30.000 TL olduğu dikkate alınacak olursa, çay üreticisine 1997 yılında dünya fiyatlarının çok üstünde bir fiyat verilmiştir. (Birinci sürgün için 50.000 TL, ikinci sürgün için 52.500 TL, üçüncü sürgün için 55.000 TL) Bu fiyat dolar bazında son 15 yılın en yüksek fiyatı olmuştur.

    Bağ-Kur emeklilerinin maaşları yüzde 300'e kadar arttırılmıştır.

    Esnafa verilen krediler 1996'nın 2. yarısında 57 trilyondan 80 trilyon TL'ye çıkartılmıştır.

    Fon Kredisi imkânı tanınan Teşvik Belgesi verilmesine başlanmıştır. Böylece Fon Kredisinden yararlanmak üzere 8036 KOBİ sahibi müracaatta bulunmuş ve 2.5 trilyon TL tutarında kredi kullanıma açılmıştır.

    Böylece; esnafımıza, sanatkarımıza, küçük ve orta boy işletmelerimize, genç ve kadın girişimcilerimize 7 aylık kısa bir dönemde çok uygun şartlarla 150 trilyon TL kredi imkânı sağlanmıştır.

    Asgari ücrette yüzde 100'den fazla artış sağlanmıştır.

    Hükümetimiz döneminde ortalama memur maaş artışı yüzde 230.1, buna mukabil enflasyon yüzde 165, dolayısıyla reel artış takriben, yüzde 65 olmuştur.

    Son yıllardaki memur maaşlarındaki reel değişime bir göz attığımız zaman açıkça görürüz ki, hükümetimizden önceki dönemde genellikle memur maaşlarındaki reel değişim enflasyonun altında kalmıştır. 1993'de reel değişim +yüzde 2.2 iken, 1994'de -yüzde 22,1995'de -yüzde 4.8 olmuştur. Buna mukabil hükümetimiz döneminde memur maaşlarının enflasyon üzerindeki reel artışı +% 65 olmuştur.

    Hükümetimiz 1996 yılında asgari ücreti 210 dolar olarak tespit etmekle bugüne kadar işçilerimize reel olarak verilen en yüksek asgari ücreti vermiştir.

    Kamu toplu iş sözleşmelerinde ilk defa bu yıl Hükümetimiz üç ay gibi çok kısa bir zamanda anlaşma sağlamıştır. Kamu kesimi ortalama giydirilmiş aylık ücretlerinde rekor düzeyde bir artış sağlanarak ücretler 53 milyon TL'den 107 milyon TL'ye, dolar olarak da 655 dolardan 993 dolara çıkmıştır.

    Bütçeden Bağ-Kur emeklilerine 866 milyar TL., memur emeklilerine 985 milyar ve işçi emeklilerine 2,074 milyar TL. destek sağlanmıştır.

    Memur emeklilerimizin maaşlarında enflasyonun üstünde yüzde 51 reel artış sağlamıştır.

    Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu (SYDTF)'nun bütün geliri, kanuni maksadına uygun şekilde, tamamen yoksullarımıza tahsis edilmiştir. Hükümetimizden önce 1996 yılına ait toplam 40 trilyonluk SYDTF'nun yüzde 78'i bütçenin açıklarına, yüzde 11'i Fiyat istikrar Fonu'na aktarılıyor ve yoksullara fonun sadece yüzde 11'i tahsis ediliyordu. Hükümetimiz bu fonun tamamının yoksullara kullanılması prensibini yürürlüğe koymuştur. Böylece 1997 yılı için bu fondan yoksullarımıza 60 trilyonluk yardım planlanmıştır.

    SYDTF ihtiyaç sahibi öğrencilerimize de geniş bir program halinde hibe yoluyla karşılıksız destekte bulunmuştur. 1994-95 yılında kişi başına burs 750 bin TL, burs verilen öğrenci sayısı 78.815, verilen toplam burs 710 milyar TL iken, 1995-96'da aylık burs miktarı 1 milyon TL, burs verilen öğrenci sayısı 100 bin 525, verilen toplam burs 1 trilyon TL'ye çıkarılmış, 1996-97'de ise aylık burs 4 milyon TL, burs verilen öğrenci sayısı 200 bin, verilen toplam burs 6 trilyon TL olmuştur.

    Hükümetimiz, özellikle Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerimiz başta olmak üzere ihtiyaç içinde bulunan illerimize Acil Destek Programı (ADP) çerçevesinde toplam 3 trilyon 947 milyar 559 milyon TL. tahsis etmiştir. Bu programdan toplam 57 ilimiz, 96 ilçemiz, 52 beldemiz ve 90 köyümüz yararlanmıştır. Yine bu program kapsamında Doğu Anadolu Bölgemize 1 trilyon 13 milyar 500 milyon TL., Güneydoğu Anadolu Bölgemize ise 1 trilyon 120 milyar 559 milyon TL. tahsis etmiştir.

    Hükümetimiz, Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerinin ekonomik ve sosyal göstergelerini dikkate alarak sorunlarını tespit etmiş, bu sorunların çözümüne yönelik olarak bir 'icra programı* hazırlamış ve bunun uygulamasını başlatmıştır.

    Hükümetimiz, terör ve Bölge halkımızın güvenliği için klasik uygulamalardan farklı olarak ciddi adımlar atmıştır. Bu bağlamda, göç eden vatandaşlarımızdan güvenliğin sağlanması sonucu yeniden köylerine geri dönüş yapabilecek olanların, evlerinin onarımı ve diğer ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla bölgemiz illerine toplam 490 milyar TL. ödenek sağlanmıştır. Böylece 108 köy ve 90 mezradaki 3 bin 475 haneye 19 bin 879 nüfusun geri dönüşü sağlanmıştır.

    Yine yapılan çalışmalar sonucu 168 köy ve 124 mezra, 4 bin 821 ve 31 bin 737 nüfusun geri dönüş yapabileceği tespit edilmiştir.

    Yıllardan beri Bölgedeki terör sorununun kaynaklarından biri olduğu gözlenen Çekiç Güç, Hükümetimizin kararlılığı sonucu geri gönderilmiştir.

    Açıkça görülmektedir ki; 55.Hükümet kurulur kurulmaz, Sayın Ecevit'in dile getirdiği "Doğu ve Güneydoğu'ya ne yaptınız?" eleştirisi haksız ve yerinde değildir.

    Körfez Savaşı'ndan bu yana Irak'a uygulanan ambargo sonucu kapalı tutulan ve ülkemize milyarlarca dolar zarara yol açan Kerkük-Yumurtalık Boru Hattı, Hükümetimizin kararlılığı sonucunda açılarak ülke ekonomimize katkısı sağlanmıştır.
    Gün gelecek bütün dünya Hocama selam duracak!

  9. #9
    _ALBAY_ SİTE BAŞKANI Tevfik YAZICILAR kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Thu May 2006
    Konum
    İstanbul
    İletiler
    8,445
    Blogdaki Konular
    5
    REFAHYOL HÜKÜMETİ NELER YAPMIŞTI?

    İşte REFAHYOL Hükümetinin dört yıllık programında öngördüğü ve sadece bir yıllık icraatına sığdırdığı hizmetlerin listesi:
    1. Bütün toplum kesimlerine hizmet esas alındı.
    2. Halkın refahını yükseltmek için, her biri 10 milyar dolar değerinde toplam 30 milyar tutan 3 KAYNAK PAKET'i geliştirildi ve bu kaynaklardan, Nisan 1997 tarihine kadar, (yani 8 ay içinde) 13,3 Milyar dolar gelir sağlandı.
    3. Memur maaşları yüzde 130 oranında arttırıldı.
    4. İşçi ücretleri yüzde 102 oranında yükseltildi.
    5. Köylünün ürün fiyatları, ortalama yüzde 312 artışla, 1996'da Köylüye 43.5 trilyon TL. ödenirken REFAHYOL döneminde 136 trilyon ödendi.
    6. Esnafa düşük faiz ile kredi imkanları getirildi. Kredi miktarı 57 trilyondan 80 trilyona çıkartıldı.
    7. 8036 KOBi'ye ilk defa fon kredi imkanlı teşvik belgesiyle 2,5 trilyon kredi dağıtıldı.
    8. BAĞKUR emekli maaşlarında yüzde 300 artış sağlandı.
    9. Kriz devresine giren hayvancılık yeniden canlandırıldı.
    10. Enflasyon sekiz ayda yüzde 100'lerden alındı, yüzde 75'lere düşürüldü.
    11. İşçiyi, memuru, emekliyi enflasyona karşı korumak için Eşel-Mobil sisteminin altyapısı oluşturuldu ve 01 Temmuz 1997'den itibaren uygulamaya hazır hale getirildi.
    12. Kamu Toplu iş Sözleşmeleri ilk defa 3 ay içinde ve de grevsiz şekilde çözüldü. Ücretler 53 milyon TL'den 107 milyon TL'ye, dolar bazında 655 dolardan 993 dolara yükseltildi.
    13.Tarımsal destekleme payı, 1995'de 19 trilyon, 1996'da 38 trilyon iken REFAHYOL'un iktidar olmasıyla, 1996 yılı için öngörülen 38 trilyonluk destek 60 trilyona, 1997 bütçesinde ise 95 trilyona çıkarıldı.
    14. TMO, 1995 yılında 48 milyon dolarlık hububat alımı yaptığı halde, REFAHYOL döneminde 7 katı olarak 320milyon dolarlık alım yapıldı.
    15. Köylüye yüzde 50 oranındaki gübre sübvansiyonunun; alımda derhal ödenmesi esası getirildi.
    16. Köylüye, 1995 yılında, 366 dolar olan gübre desteği, 1996 yılında 586 milyon dolara, 1997'de 629 milyon dolara çıkarıldı.
    17. Et ithalatının kısıtlanması için fon uygulaması yüzde 3'den yüzde 30'a çıkarıldı, daha sonra alınan kararla canlı hayvan ve et ithalatı yasaklandı.
    18. Hayvancılığın ihyası için, çayır ve mer'a alanlarının ıslahında 8.000 hektar artış sağlandı.
    19. 1996'da 7650 hektar olan yem bitkileri alanı, 1997'de üç katına 22 bin hektara çıkartıldı.
    20. FİSKO-BİRLİK'in fındık alımında taban fiyatı son on beş yılın en yüksek fiyatı (2 $) üzerinden tesbit edildi.
    21. Sosyal Yardım fonunda toplanan paraların, daha önceleri yüzde 78'i bütçe açıklarına, yüzde 11'i Fiyat istikrar fonuna, ancak yüzde 11'i yoksuIIara dağıtılırken, REFAHYOL döneminde fonda toplanan 60 trilyonun tamamı yoksuIIara dağıtıldı.
    22. Yine Sosyal Yardımlaşma Destekleme Tasarruf Fonundan, 1994-1995'de 78.815 öğrenciye kişi
    başına 750.000 TL, 1995-1996'da 100.525 kişiye kişi başına 1.000.000 TL burs verilirken, 1996-1997 yılında 200.000 kişiye 4 milyon TL üzerinden burs verilmeye başlandı.
    23. Bütçeden BAĞ-KUR emeklilerine 866 milyar, memur emeklilerine 985 milyar, işçi emeklilerine 2.074 milyar TL destek sağlandı.
    24. Kamu İktisadi Kuruluşlarının açıkları Holding anlayışıyla Havuz Sistemi ile kapatıldı ve Kitler kara geçirildi.
    25. Yüzde 76 seviyesine yükselen repo faizleri Şubat 1997'de yüzde ellilere indi.
    26. Yüzde 170 seviyesinde devralınan Hazine borçları faizleri, yüzde 80'lere düşürüldü.
    27. Devralındığında, 155 gün olan Hazine borçlanma vadeleri, Şubat 97'de, 400, Nisan 97'de, 730 güne çıkarıldı.
    28. Borsa endeksi, 28.06.1996'da, 550'ydi. Şubat 1997'de 1700'e çıktı.
    29. Döviz rezervlerinde 1 milyar dolar artış oldu.
    30.ANAYOL hükümetinin 1996 bütçesinde öngörülen 36 milyar dolarlık iç borçlanma, 22 milyarda tutularak kapitalist sömürü önlenmiş oldu.
    31. 1996 yılı sonunda, 20 milyar dolar olması beklenen bütçe açığı 15 milyar dolarda frenlendi.
    32. Son elli yılın ilk denk bütçesi yapılıp, Meclisin tasdikine sunuldu. 28 Şubat tarihine kadar 0 olan bütçe açığı, 28 Şubat tarihinden sonra içine girilen siyasi kriz ortamı sebebiyle, Haziran 1997'de 5,5 milyar Dolar açık verdi. Gene de bu açık, bir önceki ANAYOL dönemindeki 15.2 milyar dolar açıktan, üç kat düşüktü.
    33. Tamamen iç ve dış borç faizlerine giden bütçe imkanlarını yatırıma dönüştürme projeleri yürürlüğe konuldu, 25 Ocak 1997 tarihinde basın toplantısı yoluyla halka duyuruldu.
    34. Sosyal Yardımlaşma Destekleme Tasarruf Fonundan, Acil Destekleme Programındaki, 57 il, 96 ilçe, 52 belde ve 90 köye, 3 Trilyon, 947 milyar,559 milyon; Doğu Anadolu'ya 1 Trilyon, 13 milyar, 500 milyon; Güneydoğu Anadolu'ya 1 Trilyon, 120 milyar,559 milyon destek verildi.
    35. Ekonomik ve sosyal göstergelere göre hazırlanan Doğu ve Güneydoğu Anadolu icra Programı REFAHYOL döneminde bitirildi.
    36. 1991 Körfez Krizinden beri kapatılmış olan Kerkük-Yumurtalık Petrol Boru Hattı açıldı.
    37. Kuzey Irak Sınır Ticareti harekete geçirilerek Güneydoğu halkının ekonomik durumu düzeltildi.
    38. Terör olayları Türkiye'nin gündeminden düşürüldü.
    39. Doğu ve Güneydoğuda boşaltılan köylere dönüş projesi başlatıldı.
    40. Çekiç Gücün Görev Süresine son verildi.
    41. İnsan Hakları konusunda, Anayasa değişikliğine paralel olarak, uyum yasaları Meclisten geçirilerek kanunlaştırıldı.
    42. Devlet Bakanlarından birisi, insan hakları ihlallerinin takibiyle görevlendirildi.
    43. Terör eylemlerine fiilen katılmamış, ama baskı altında yataklık yapma suçuyla suçlananlar hakkında, pişmanlık yasası taslağı Meclise sevk edildi.
    44. Sadece, Batı ülkeleriyle değil, Doğu Asya ve Afrika ülkeleriyle yakın ilişkiler içine girdi ve ilk defa bir Türk Hükümeti önderliğinde, dünya çapında bir oluşum, D-8 oluşumu gerçekleştirildi.
    Gün gelecek bütün dünya Hocama selam duracak!

  10. #10
    _ALBAY_ SİTE BAŞKANI Tevfik YAZICILAR kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Thu May 2006
    Konum
    İstanbul
    İletiler
    8,445
    Blogdaki Konular
    5

    54. HÜKÜMET NELERİ YAPMADI?

    1. Enkaz edebiyatı yapmadı
    Siyasi hayata adım attığım günden bu yana en çok dikkatimi çeken hususlardan biri, bir önceki Hükümetten görevi devralan tüm siyasi liderlerin, daha işe başlarken ağızlarından çıkan ilk sözler "bir enkaz devraldıkları" şeklinde olurdu. Bu bizden önce de böyle oldu, bizden sonra da. Göreve başladığı zaman acı bir ekonomik tablo ile karşı karşıya gelmemize rağmen, Başbakan Erbakan devlet itibarına gölge düşürmedi, asla böyle bir basitliğe tenezzül etmedi.

    2. Zam yapmadı
    Son çeyrek asırda, iktidarlar geldi, iktidarlar gitti. Hepsi de işbaşına gelir gelmez "enkaz devraldıkları gerekçesiyle" işe zamla başladılar. Zam üstüne zam yaparak sahneden ayrıldılar. Sadece evet sadece REFAHYOL Hükümeti "zam yapmayacağım" diyerek geldi, enkaz halindeki ekonomiyi düzeltti ve zam yapmadan gitti.

    3. Vergi koymadı
    REFAHYOL dışındaki tüm hükümetler için zam furyaları ve vergi reformları, ekonominin düze çıkarılacağı masalının vazgeçilmez iki ayağıydı. REFAHYOL tüketim mallarına değil, maaş, ücret ve taban fiyatlarına zam yaparken, bunlar için devletin ihtiyacı olan gelirleri tatlı reçeteler adını verdiği havuz sisteminden, kaynak paketlerinden, bir de iç ve dış borçların frenlenmesinden elde ediyordu.

    4. Açıktan para basmadı
    Hükümetlerin işçiye, memura, köylüye para ödemede sıkıntıya düştüğü ortamlarda açıktan para basma yoluna başvurdukları öteden beri bilinen bir uygulamadır. Açıktan para (yani karşılıksız) basmanın sonucunda faizlerin düşeceği zannedilir. Oysa faizlerin düşmesinde daha acı bir gerçek paranın değerinin yani satın alma gücünün düşmesidir. Bu ise tekrar pahalılık (enflasyonun artması) demektir. işte REFAHYOL bu tehlikeyi gördüğü için açıkta ve karşılıksız para basma yoluna gitmemiş, para ihtiyacını milli kaynaklardan temin etmiştir.

    5. IMF'den borç almadı
    Meşhur bir atasözü vardır: "Borç alan emir alır." Bu hakiki şahıslar arasında böyle olduğu gibi devletler arasında da geçerli bir kuraldır. Türkiye II. Dünya Savaşından sonra askeri teçhizat bakımından nasıl Marshall yardımını ganimet bilmiş ve kendi silah sanayiini kurmayı ihmal etmişse, ekonomik olarak da IMF’nin ağına düşmüş ve bu yolla alınan kredilerin faizleri Türkiye'yi yatırım yapamaz hale getirmiştir.
    Bunun yanında IMFnin kamuda çalışan işçi ve memurların maaşlarına, bunların sayısına ve sosyal haklarına sık sık yaptığı müdahale sosyal patlamalara kadar varmıştır. Bu gerçekleri dikkate alan REFAHYOL Hükümeti, DYP'nin karşı tavrına rağmen IMFden borç alma yoluna gitmemiştir.
    Gün gelecek bütün dünya Hocama selam duracak!

  11. #11

    hatırlıyalım 54.HÜKÜMET BAKIN NELER YAPMIŞTIK

    ben bu dosyayı mail kutumdaki tüm adreslere gönderdim sizde yapın millete bizi unutturanlara biz hatırlatalım....

    54. HÜKÜMETİN İCRAATLARI( SADECE 11 AY)

    Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın başbakanlığında, Refah Partisi ve Doğru Yol Partisi'nin ortaklığı ile kurulan 54. Koalisyon Hükümeti, 10 yıl önce (96-97) işbaşı yaptı ve takriben 1 yıl boyunca, aşağıda listesini sunduğumuz çok faydalı hizmetler ifa etti.

    — Tamamen millî kaynaklardan sağladığı ve her biri 10 milyar $ değerinde toplam 30 milyar $'lık 3 adet kaynak paketi hazırlayıp uygulamaya koyarak, elde edilen gelirleri gerekli hizmetlere tahsis etti.

    — Memur maaşlarını yüzde 130 oranında arttırdı.

    — İşçi ücretlerini yüzde 102 oranında yükseltti.

    — Köylünün ürününe, yüzde 312 artışla 136 trilyon TL. ödeme yaptı. % 50 oranında gübre sübvansiyonu yanında bir yıl önce 366 milyon $olan gübre desteğini 629 milyon $'a çıkardı.

    — Esnafa düşük fâizle sağladığı kredi hacmini 57 trilyon TL'den 80 trilyon TL'ye çıkardı.

    — Bütçeden BAĞ-KUR emeklilerine 866 milyar TL., memur emeklilerine 985 milyar TL. ve işçi emeklilerine de 2.074 milyar TL. destek sağladı.

    — 8036 adet KOBİ'ye ilk defa fon kredi imkânlı teşvik belgesiyle 2.5 trilyon TL. kredi dağıttı.

    — BAĞ-KUR emekli maaşlarında yüzde 300 artış sağladı.

    — Et ithalatına uygulanan % 3'lük fonu % 30'a çıkardı. Daha sonra canlı hayvan ve et ithalatını yasakladı. Benzeri tedbirler alarak krize giren hayvancılığı yeniden canlandırdı.

    — Çayır ve mer'a alanlarının ıslahında 8000 hektar artış sağladı.

    — 7650 hektar olan yem bitkileri alanını 22.000 hektara çıkardı.

    — Enflasyonu % 25'e düşürdü.

    — Eşel-Mobil sisteminin alt yapısını hazırladı ve uygulamaya hazır hale getirdi.

    — Kamu kesimindeki toplu iş sözleşmelerini ilk defa 3 ay içinde ve greve gidilmeksizin çözdü, ücretleri 53 milyon TL'den 107 milyon TL'ye, $ bazında da 655$'dan 993 $'a çıkardı.

    — Tarımsal destekleme payını 38 trilyon TL.den 60 trilyon TL'ye çıkardı. 1997 bütçesi ile, bu desteği 95 trilyon TL. olarak programladı.

    — TMO'nin 48 milyon $ olan hububat alımını 320 milyon $'a çıkardı.

    — FİSKOBİRLİK'in fındık alımında 2 $ fiyat vererek, son 15 yılın en yüksek taban fiyatını uyguladı.

    — Sosyal yardım fonunda toplanan paraların ancak % 11'i yoksullara dağıtılırken, fonda toplanan 60 trilyon TL'nin tamamını, yani % 100'ünü yoksullara dağıttı.

    — 100.000 öğrenciye 1'er milyon TL. burs verilirken 200.000 öğrenciye 4'er milyon TL. burs verdi.

    — Kamu İktisadi Kuruluşları'nın açıkları zarar gösterilerek bütçeden ödenmesi yerine, "Havuz Sistemi" uygulaması ile KİT'leri kâra geçirdi.

    — İç borçlanmayı önledi.

    — Son elli yılın ilk denk bütçesini kanunlaştırdı.

    — Yüzde 170 olan Hazine borç faizlerini yüzde 80'e indirdi. Repo faizlerini de % 76'dan % 50'ye indirdi.

    — 155 gün olarak tespit edilmiş olan Hazine borçlanma vadelerini 730 güne çıkardı.

    — Döviz rezervinde 1 milyar $ artış sağladı.

    — İç ve dış borç faizlerine giden bütçe imkânlarını yatırıma dönüştüren projeleri yürürlüğe koydu.

    — Acil destekleme programındaki 57 il, 96 ilçe, 52 belde ve 90 köye 3.947.559.000.000.-TL., ayrıca Doğu Anadolu'ya 1 trilyon 13 milyar TL., Güneydoğu Anadolu'ya 1 trilyon 120 milyar 559 milyon TL. destek verdi.

    — Doğu ve Güneydoğu Anadolu'nun kalkınması için "İcra Programı" hazırladı.

    — 1991 Körfez krizinden beri kapalı tutulan Kerkük-Yumurtalık petrol boru hattını açtı.

    — Kuzey Irak sınır ticaretini harekete geçirerek Güneydoğu halkının ekonomik durumunu iyileştirdi.

    — Terör olaylarını Türkiye'nin gündeminden düşürdü.

    — Doğu ve Güneydoğu'da köylere dönüş projesini başlattı.

    — Çekiç Güç'ün görev süresini sona erdirdi.

    — İnsan haklarını iyileştirme yasa tasarılarını kanunlaştırdı.

    — İnsan Hakları ihlâllerinin takibi için bir Devlet Bakanı'nı bu işle görevlendirdi.

    — Yalnız Batı ülkeleri ile değil, Asya ve Afrika ülkeleri ile de yakın ilişkiler geliştirerek ilk defa Türkiye'nin önderliğinde ve dünya çapında bir kuruluş olan D-8'leri gerçekleştirdi.

    Yukarıda sunulan bu hizmetlerine mukabil 54. Hükümet şunları da YAPMAMIŞTI:

    — Enkaz edebiyatı yapmadı.

    — Zam yapmadı.

    — Yeni vergi koymadı.

    — Karşılıksız para basmadı.

    — IMF'den borç almadı.

    — Demokrasiden taviz vermedi.

    — İnsan hakları ihlâllerine fırsat vermedi.

    — İç ve dış borçlanmaya gitmedi.

    — Rantiyecilere prim vermedi.

    — Rantiyeci medyanın borç erteleme taleplerini kabul etmedi.

    Yukarıda yapıldığı sayılan hizmetler de, YAPILMAMASINA özen gösterilenler de halkın refahı içindi.

    Bu yazımızla,

    54.Hükümetin icraatlarına yön veren zihniyetle, diğer zihniyetlerin mukayese edilmesinde,

    Alınan sonuçlar açısından gerçeklerin daha iyi görülebilmesinde,

    İnsanların bugünkü tabloyu daha gerçekçi değerlendirerek, istikametlerini isabetle tayin edebilmelerinde,

    Bir kolaylık olur niyetiyle, böyle bir takdimin kamuoyuna sunulmasını hizmet bildik.

    Ülkemizdeki yönetimlerin ve herkesin, hayra motor, şerre fren olması için,

    Aziz milletimizin ve tüm İslâm âleminin içinde bulunduğu sıkıntılardan bir an önce kurtulup esenliğe kavuşmaları için,

    Birlikte duaya vesile olmak istedik. Saygı ile...
    bizim bir derdimiz varsa oda islamın zaferidir yarab islamın zaferini görmeden canımı alma senden cenneti değil islam sancağının dalgalandığı semaları istiyorum...

  12. #12
    ANTİ-SİYONİST Cihat UÇAR kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Tue Jul 2006
    Konum
    YALOVA
    İletiler
    2,027
    Blogdaki Konular
    1

    Refah-Yol Farkı..

    Rakamlar, Erbakan Hükümeti’nin bir yılda yaptığı yatırımların, AKP’nin dört yılda yaptığı yatırımlardan daha fazla olduğunu ortaya çıkardı. Refahyol Hükümeti ile AKP Hükümeti’nin yatırım karneleri incelendiğinde ortaya acı bir tablo çıkıyor. Refahyol Hükümeti’nin yatırımlara ayırdığı kaynağın bütçe giderlerine oranı yüzde 8. Buna bütçe içinde görünmeyen KİT yatırımları da katıldığında oran yüzde 20’lere çıkıyor.

    AKP Hükümeti döneminde bütçeden yatırıma ayrılan kaynak sürekli geriliyor. Faiz dışı fazla hedefi ve faiz ödemelerinden dolayı yatırımları sürekli ikinci plana atan hükümet, ayırdığı düşük kaynağı da tam olarak kullanmıyor.
    Bütçeden yatırıma ayrılan kaynaklar bakımından Refahyol Hükümeti dönemi ile AKP Hükümeti dönemleri karşılaştırıldığında arada büyük bir farkın olduğu ortaya çıkıyor. 2007 bütçesinden yatırımlara ayrılan ödeneğin (12.1 milyar YTL) toplam giderlere oranı yüzde 5,9’da kalırken, bu rakam Refahyol Hükümeti döneminde ise yüzde 8 seviyesindeydi. Son dört yıllık sürede yatırıma ayrılan kaynakların tamamı kullanılmadığı düşünülürse 2007’de bu rakam yüzde 5’lerin de altına da düşecek. Oysa Refahyol döneminde yüzde 8’in tamamı yatırımlarda kullanılmıştı.
    Öte yandan Refahyol döneminde KİT’ler tarafından yapılan yatırımlar, destekli bütçe yatırım ödenekleri içerisinde yer almıyordu. KİT’ler tarafından gerçekleştirilen yatırımlar da dikkate alındığında Refahyol iktidarında gerçekleştirilen yatırımların bütçenin yüzde 20’sine kadar çıktığı görülüyor. AKP ise KİT’lerin önemli bir kısmını özelleştirme adı altında sattığı için ve geri kalanlara da yatırım yaptırmadığından dolayı, gerçekleşen yatırımlar bütçe ile sınırlı kaldı. Bütün bunlar incelendiğinde Refahyol Hükümeti’nin 1 yılda yaptığı yatırımların, AKP’nin 4 yılda yaptığı yatırımlardan daha fazla olduğu ortaya çıkıyor.
    AKP Hükümeti’nin ‘yatırım karnesi’ incelendiğinde ortaya acı bir tablo çıkıyor. 3 Kasım 2002 tarihinden Eylül 2006 tarihine kadar olan zaman zarfında, toplam 30.9 milyar YTL kamu yatırım harcaması gerçekleştirildi. Aynı dönemde faiz ödemelerine ise 200 milyar YTL ödendi. Yani söz konusu dönemde, gerçekleşen yatırımların faiz giderlerinin 7’de 1’i kadar olduğu izleniyor. Bu da hükümetin, 72 milyona harcadığının 7 katını bir avuç rantiyeciye harcadığı gösteriyor. 2007 yılında kamu yatırım harcamaları için 12.1 milyar YTL ödenek öngörülüyor. Yatırım harcamalarının bütçe içindeki payı öngörülen ödeneğin tamamı harcansa bile yüzde 5,9’a inmiş durumda. Bu rakamın GSMH’ya oranı ise yüzde 1,9 seviyesinde. 2007 için hedeflenen bu rakamın da gerçekleşmesi mümkün görünmüyor. Çünkü AKP iktidarı boyunca yatırım gerçekleşme rakamları daima bütçeye konulan yatırım ödeneklerinin altında kaldı.
    Nitekim 2006 yılı bütçesine yatırım harcamaları için 12,4 milyar YTL ödenek konulduğu halde Eylül ayı sonu itibariyle yatırım giderleri gerçekleşmesi 6 milyar YTL’ de kalmış ve yılsonuna kadar en fazla 10.8 milyar YTL harcama gerçekleştirilebileceği öngörülüyor. Aradaki bu 1,6 milyar YTL ise geçmiş yıllarda olduğu gibi yine faiz ödemelerinde kullanılacak. Böyle olunca, 2007’de de 12.1 milyar YTL hedeflenirken, gerçekleşen rakamın 10 milyar YTL seviyesinde kalacağı tahmin ediliyor.
    ZzZzZzZzZzZ ! ! !

  13. #13

    TÜrkİye'de ÜstÜ Kapali GerÇekler

    1- Refahyol-IMFİlişkileri:

    1996 yılında Başbakan Necmettin Erbakan'nın yurt dışına yaptığı ilk seyahat olan ve hala konuşulan İran seyahatinin ,aslında Türkiye ekonumisi açısından çok büyük önem arz eden anlaşmalar için yapıldığını ,IMF'in bu anlaşmaların iptali için ,refahyol hükümetine baskı yaptığını biliyormuydunuz?

    Refahyol Hükümeti döneminde Başbakan Erbakan,çıktığı İran seyahatinde ,Türkiye'nin İran'dan 20 yıllık süre içinde 23 milyar dolarlık doğalgaz almasını öngören bir anlaşma imzalanmış ve İran doğalgazını Türkiye'ye dünya fiyatlarının %25 altında satmayı kabul etmişti. Bu anlaşma; İran doğalgazının Türkiye'ye nakli için, boru hattının kurulmasını da içeriyordu.Bu ülkeden 50 milyar kilowatt saat elektrik enerjisi alınması konusundada anlaşmaya varılmıştı.

    Bu gelişmeler üzerine,IMFheyeti apar topar Türkiye'ye gelerek, bu anlaşmanın iptali için, hükümete, 4.8 milyar dolar kredi adı altında çok cazip miktarda para teklif etmişti.

    Başbakan Erbakan bu teklifi kesin bir dille reddetmiş ve hükümet olduğu yaklaşık bir yıllık süre içerisinde de IMF ile hiçbir anlaşma yapmamıştır.
    Bu gezinin içeriği basında gereken yeri almamış ,olay çarpıtılarak komşumuz İran'la olan münasebetler farklı bir boyuta taşınmış ve IMF ile sanki anlaşma yapılıyormuş gibi halka yansıtılmıştır.
    HİÇ BİR MAZERET, BAŞARININ YERİNİ TUTAMAZ!..

  14. #14
    milli gazetenin sloganı aklıma geldi BİZ SİZİ HİÇ YANILTMADIK işde bu 54 hükümetinin bir ispatıdır.yanıltmadılar başardılar. yapılacagına dair, ülkenin kurtuluşuna dair bir vesika olarak duruyor 54 refahyol hükümeti.
    Kelimelerin gücünü anlamadan , insanların gücünü anlayamazsınız...

  15. #15

    TÜrkİye'de ÜstÜ Kapali GerÇekler

    2-28 Şubat Kararlarının Gerçek Yüzü:
    Milli güvenlik Kurulu 28 Şubat1997 tarihli aylık olağan toplantısında,toplantının başkanlığını Sayın Cumhurbaşkanı Süleyman DEMİREL yapmış,bu toplantıda Başbakan olarak Prof.Dr.Necmettin REBAKAN ve ayrıca Milli Güvenlik Kurulunun diğer üyeleri Başbakan yardımcısı ,Genel Kurmay Başkanı,Milli Savunma Bakanı,İçişleri bakanı Kara,Hava,Deniz Kuvvetleri Komutanları ve Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreteri de bu toplantıda bulunmuşlardı.

    9 saat süren toplantının gündemi ''İrticave buna karşı alınacak tedbirler'' konusudur.Bu konuda Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreteri tarafından 18 maddelik bir tedbir paketi teklifi kurula sunulmuştur. Bu paketin içinde (başörtüsü yasağı,sekiz yıllık eğitime geçilmesi ile birlikte İmam hatip liselerinin.meslek liselerinin orta kısımlarının kapatılması ve Kur'an Kurslarının kapatılması gibi...)teklifler yer almaktaydı.

    9 saatlik müzakere esnasında,Devletin Anayasası'nın 2. maddesinde belirtilen Devletin niteliklerini korumak için ,getirilen tekliflerinönce Anayasa'nın2. maddesinin 1. ve 2. paragrafında yer alan niteliklere aykırı olmaması gerektiği,Devletin niteliklerine uymayan tedbirlere Devletin niteliklerinin korunamayacağı saatler boyu münakaşa edilmiş ve sonunda bu tekliflerin Anayasa'nın 2. maddesinde Devletin nitelikleri olarak yer alan; Devletin adil olması,Devletin yönetiminin insan haklarına uygun olması,bu temellere dayanmak üzere Devletin Demokratik,sosyal,laik bir hukuk Devleti olması,

    Niteliklerine uygun olup olmadıklarının tespiti için teklifin Bakanlar Kuruluna gönderilmesine karar verilmiştir.

    Tekliflerin altında teklif sahibi olarak yer alan imza Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterinin imzasıdır.Bu gerçekler bir takım çevreler tarafından yıllarca maksatlı olarak çarpıtılmıştır.

    Erbakan'nın Başbakanlığı döneminde incelemeye alındı, ve uygulanmadı.

    Bunları,başta dış güçlerin etkisi olmak üzereçeşitli mihrakların etkisiyle cerayan eden olaylar sonunda Erbakan'ın Başbakanlığından sonra iş başına getirilen Mesut Yılmaz Hükümeti uygulamaya koydu.
    HİÇ BİR MAZERET, BAŞARININ YERİNİ TUTAMAZ!..

  16. #16

    Türkiye' de Üstü Kapalı Gerçekler

    3- Refahyol, israil ile anlaşma yaptımı ?

    Türkiye'nin 1949 yılında İsrail'i resmen tanımasından bugüne kadar, İsrail sürekli anlaşmalar yapmıştır.sadece 1996 haziran ayı ile 1997 temmuz ayları arasında, Erbakan hükümeti döneminde hiç bir anlaşma imzalanmamış ve daha önce yapılan bütün anlaşmalar dondurulmuştur.

    Refahyol Koalisyonu döneminde Türk Silahlı Kuvvetleri'nin teklifi üzerine 60 adet Fantom uçağının yenilenmesi tarihi gelince ABD,Türkiye'yi İsraile muhtaç etmek için ''ben bu uçakların yenilenmesi teknolojisini İsraile verdim, bu yenilemeyi ben yapmayacağım İsrail'e yaptırın '' dediği için 60 adet Fantom uçağının yenilenmesi işlemi mecburen,başka çare olmadığı için Amerikaya verilecek olan yenilenme bedeli israil'e ödenmek üzere 60 adet fantom uçağının yenilenmesinin sağlanması yoluna gidilmiştir.

    Bu zorunlu bir alış-veriştir. Yoksa Türkiye-İsrail arasında siyasi bir anlaşma ile uzaktan yakından alakası yoktur.

    İsrail alış-verişanlaşmasını propaganda maksadı ile kullanarak Türkiye ile anlaşma yaptığını ileri sürmüş ve bölgede bu propagandayı yayarak kendi lehine kullanmıştır.

    Burada Necmettin Erbakan'ın Büyük Türkiye Projesi içinde yer alan Milli Harp Sanayi ile Ağır v e Yaygın sanayi hamlelerini başlatmasındaki gerekliliği, çok net bir biçimde görebiliriz.

    4- Başörtüsü Meselesi ve AKP
    -Başörtüsü yasağı, Türkiye'nin acil çözümbekleyen bir meselesi iken,bu konuda AKP hükümetinin gerçek tutumu şu şekildedir:
    -Dini tercihi sergilemek kişinin mutlak hakkı değildir.
    -Başörtüsü kökten dinci grupların sembolü haline gelmiş olup, onların politik sonuçlar elde etmek için kullandıkları bir vasıtadır.
    -Başörtüsüne izin vermek , belli bir dini kesime ayrımcılık yapıp, kayırmak anlamına gelir ki buda toplumda eşitliği bozar.
    -Bazı Üniversitelerde,başı örtülü gruplar yani kökten dinciler(!)diğer öğrenciler üzerinde manevi baskı oluşturduğundan, başı açık öğrenciler bundan rahatsız olmaktadır.Devlet Kamu alanında buna izin veremez.
    Bu ifadeler başörtüsü mağdurlarının Avrupa İnsan Hakları mahkemesine (AİHM) açtıkları davada, AKP'nin hükümet olarak verdiği cevaplardır.

    %98'i müslüman olan bir ülkede, ''Başörtüsü Allah'ın emridir ve dinimizin gereğidir'' diyemeyen AKP hükümetine , meydanlarda ''başörtüsü sorununu çözeceğim'' diye oy isteyerek İktidar olduğunu hatırlatmakve o makamda nasıl huzurla oturduğunu sormak istiyoruz.
    HİÇ BİR MAZERET, BAŞARININ YERİNİ TUTAMAZ!..

  17. #17
    ya bu kadar hizmete ragmen işçinin köylünün yanında olunmasına ragmen bu millet neden çareyi başka yerlerde arıyo neden oy vermio hala daha saadet partisine

    NE EKMEK NEDE SU SENSİZLİK KORKUSU

    "VE BEN EMİNİM TAŞLAR TANKLARI YENECEK"

  18. #18
    AHDE VEFA ibrahim DEMİRCİ kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Fri Feb 2007
    Konum
    kayseri/yahyalı
    İletiler
    2,570
    Blogdaki Konular
    11
    Alıntı Gökhan SOLAK tafarından gönderildi Mesajı Göster
    ya bu kadar hizmete ragmen işçinin köylünün yanında olunmasına ragmen bu millet neden çareyi başka yerlerde arıyo neden oy vermio hala daha saadet partisine
    çünki insanı boş bırakmaya gelmezki.az bir boş bıraktıgında yaradanını bırakıp gidip buzağı ya tapar bu insanlar
    EĞRİ CETVELDEN,DOGRU ÇİZGİ ÇIKMAZ

+ Konuyu Yanıtla

Yer İmleri

Gönderme Kuralları

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •