4 / 1 1234 SonSon
64 sonuçtan 1 --- 20 arası gösteriliyor

Konu: oradaysanız ses verin....

  1. #1

    oradaysanız ses verin....

    portala neler oluyor bilen varmı dostlar
    bir suskunlukdur gidiyor
    bu cümleyi kullanmakdan hazzetmesemde başka bi cümle yok bunu anlatacak olan
    eskiden ne çok paylaşımlar olurdu eskidendi çok eskiden...

    ELİF7:makale bölümünü boş bırakmazdı

    MEHMET ABİ:tek soruya 10 cevap yazardı aklınaza takılan takılmayan tüm soruların cevabını alırdınız

    TANER: mutlaka eleştirirdi eğer kurana uymuyorsa yazılanlar en çok o banlasada babacan yanı vardı

    TEVFİK: güncel ve islami yazıları bize ulaştırırdı

    NAZLICAN: nazlı nazlı denizi güneşi aşkı nefreti haksızlığı zülümü hayata dair ne varsa anlatırdı
    TUBA: son cümleyi yazar anlaşmazlık kalmazdı

    KADİR: muhalefet olurdu yusufça

    YEĞENİMİZDE: yanlız bırakmazdı onu tüm sevimliliği ile

    ZINAR:yüreğini mürekkep yapar kelemini onunla doldurur şiirler yazardı içimize dokunan

    EMİN: espileri ile neşe katardı konulara tebessüm ettirirdi

    ve diğerleri...

    ne oldu ise oldu makalaler boş mehmet abi kısa cevaplar yazar taner hiç bişeye karışmaz kadir ve yeğenimiz artık sadece yusuf nazlıcan kayıp tubanın sesi çıkmaz zınar şiir yazmaz emin gülmez
    eskilerden kübra ve muse aynı
    mustafa aydın ve diğer arkadaşlarda olmasa nerede ise konu açılmaz olmuş
    ben mi abartıyorum yoksa siz mi çok suskunsunuz
    ordaysanız ses veririn
    OTUR SıFıR

  2. #2
    elif zınar kim anlayamadık da

  3. #3
    ben buradayım
    güzel aşık

  4. #4
    ikimilyon Admin Mehmet DAĞDELEN kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Thu May 2006
    Konum
    Sakarya
    Yaş
    42
    İletiler
    3,120
    Blogdaki Konular
    18
    arkadaşlar ben buradayım.
    devam ediyroum. boşlamak yok.. sadece iki haftadır web gurubuna
    ağırlık veriyorum. iki arkadaşımıza site kurmalarında yardımcı olmaya
    çalışıyorum. her gece iki-üç saat birlikte çalışıyoruz.
    sohbetlerin ve konuların yanında verim oluşturacak çalışmalarda
    gereklidir.

    tevfik beyde aynı şekilde sürekli olarak çalışıyor ve bir yandan da
    yazılarına devam ediyor. aslında performansı düşmeyen bir o diyebilirim.

    başkanımız görevine devam ediyor. yalnız bu ara kendine bir ev yaptırmaya
    çalıştığı için sık giremiyor. (ben ona dedim bi karavan al, keyfine bak diye ama
    dinlemedi )

    kadir bey ise muhalefet edecek konu bulamıyordur mutlaka...
    yoğsam her daim sataşacak konu arıyor. ben görüyorum

    tuba hanım kayıp. görenlerin yada yerini bilenlerin insanlık namına...

    erdal bey petrol kanununa taktı bu ara. ve bizlerin duyarsızlığından
    muzdarip. haklı da yani..

    murat saki kardeşimiz ise şu ara ataist sitelerinde meydan okumakla
    meşgul onları dize getirip gelecek İNŞAALLAH.

    elif belkıs hanıma dokunmayın yoksa meclise giremeyecez.
    çünkü aramızda tam teşkilat çalışan bi o var. biz dua edelim o çalışsın

    kübra hanım tam mesai aramızda ve daha etkin bi şekilde yönetime
    katılıyor. tabiki konularını boşladığı gözlerden kaçmıyor..
    tamam işte bulduk... suçlu kübra hanım.. hem burada hem yazmıyor

    yunus bitiş imam-hatiplilerle takılıyor bu ara. onu tevfik beye bırakın.
    onu bi enseden yakalayıp salladımı tamamdır.

    yunus emre katılımlarında kaliteyi artıran bi kardeşimiz. ona perfect diyorum.

    mustafa aydın da katılımı yüksek bir kardeşimiz. şükran kesira..

    bu arada tevfik beye rakip Ali Beşyıldız kardeşimzi geldi. açtığı teşkilatçı
    konularla tam gaz ilerliyor.

    gürkan demir kardeşimiz kendi sitesini açtıktan sonra uğramaz oldu.
    ama alacağı olsun. bu arada indirdiğim gürkan demir çalışmalarını
    yanlışlıkla silmişim. şimdi yeniden indirmek zorundayım

    ve yeni katılan bir çok arkadaşımızı tanımaya çalışıyorum.
    yazmalarını bekliyorum. bilirsiniz birbirimizi ancak yazılarımıla
    yorumlayabiliyoruz. hadi arkadaşlar.. iki kelime de olsa konulara
    cevap yazın. sizi tanımamıza fırsat verin.
    siz yazmazsanız size hitap edemeyiz ve bir kardeşlik ortamı oluşturamayız.

    bu arada emin ile eser'in başına site kurma işi yıktım. yoğun bir şekilde
    çalışıyorlar. sitelerini kurdular şimdi tema ve modül/bölüm/katagori ayarlarına
    çalışıyorlar. İNŞAALLAH bikaç hafta içinde yayına hazır hale gelecekler.
    ama ikisininde MAŞAALLAHı var. sitelerine de foruma da yetişiyorlar.
    bu arada tam iki hafta uğraşıp emin'e mikrofon aldırdım.
    sitesi için skype'tan sesli olarak çalışalım diye. ama nerdeeeeeeeeee..
    adamın gık'ı çıkmıyor yaw.
    -anladın mı emin?
    ses yok.
    -ordamısın emin?
    ses yok.
    -emiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!
    -efendim abi..

    Milli Görüş; hakkı üstün tutmaktır!

  5. #5
    ben bi şarkı söyliyebilirim olurmu
    "yolda yürürken eğer ayağınız taşa takılırsa siz yine amerikaya küfredin." (humeyni)

  6. #6
    Alıntı Kadir KILIÇASLAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    ben bi şarkı söyliyebilirim olurmu
    yok söyleme ortalık zaten ses kalabalığı senin sesin anlaşılmaz

  7. #7
    anlaşılamamak işte tüm sorun bu
    "yolda yürürken eğer ayağınız taşa takılırsa siz yine amerikaya küfredin." (humeyni)

  8. #8
    bende buradayim
    كنت مسؤولا عن كل ما قمتم به!

  9. #9
    Alıntı Mehmet DAĞDELEN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    yunus bitiş imam-hatiplilerle takılıyor bu ara. onu tevfik beye bırakın.onu bi enseden yakalayıp salladımı tamamdır.[/B]
    ...Mehmet abi ben buralardayim ama...İşte yeni sitelerde geziyorum onlarla bazı şeyleri tartışıyorum... İmam hatip dediğin sadece 3 yada 4 siteye giriyorum bundan dolayı buraya vakit kalmıyor...Ha bide bizim site çalışmalarımız var...Portalı Sadece açıyorum açık duruyor arada bi cevab yazıyorum...

  10. #10
    ben elimden geldiğince her konuya maydonoz olmaya çalışıyorum

    "aman sen üstüne alınma" dediğinizi duyar gibi oldum
    "ey ruhumun ışığı !
    ruhlar bölük bölük ayrılırken senin ruhunu benimkiyle aynı bölüğe yazmışlar" f.o.

  11. #11
    ben divane gibi gibiyim ne geldigim belli ne gittigim

    bana ŞAFİ olan lazım
    ya ŞAFİİİİ
    Documents and Settings\casper\Belgelerim\Resimlerim\39db57caa7al0.gif

  12. #12
    ..:: Ukde ::.. Mustafa AYDIN kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Thu Oct 2006
    Konum
    Melekler şehri..
    İletiler
    2,471
    Blogdaki Konular
    2
    Aşk şehidi..

  13. #13
    yokum .........
    'RABBİM, RABBİM BU İŞİN BİLDİM NEYMİŞ TÜRKÇESİ,
    SENİN AŞKIN ATEŞTİR, ATEŞİN GÜL BAHÇESİ'

  14. #14
    Alıntı Esma YOLCU tafarından gönderildi Mesajı Göster
    yokum .........
    hani burdasin ya abla
    كنت مسؤولا عن كل ما قمتم به!

  15. #15
    HaSReTGüLü Merve TURGUT kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Wed Nov 2006
    Konum
    Berlin
    Yaş
    26
    İletiler
    869
    burdayim da yazmaktan cok sadece okuyorum
    GüLü SeVeN DiKeNiNe KaTLaNiRsA ALLAH'i SeVeN HeRseYe KaTLanMaz Mi..?

  16. #16
    herkesin burada olduğunu bilmek içimi rahatlattı
    allah ne iş üzerine iseniz yardımcı olsun
    mehmet abi sağolun sizden uzun yazı okumayalı çok olmuş iyi geldi
    OTUR SıFıR

  17. #17
    Alıntı Kadir KILIÇASLAN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    anlaşılamamak işte tüm sorun bu
    seni gayet iyi anlıyoruz

  18. #18
    Alıntı Merve TURGUT tafarından gönderildi Mesajı Göster
    burdayim da yazmaktan cok sadece okuyorum
    vay tembel
    .::вιя нιℓαℓ υgяυηα уα яαв ηє güηєѕℓєя вαтιуσя::.

  19. #19
    Alıntı Merve TURGUT tafarından gönderildi Mesajı Göster
    burdayim da yazmaktan cok sadece okuyorum
    bende diyordum merve neden yazmıyor diye işi tembelliğe vurmuş sen yazmadıkça bende yazmıyacağım

  20. #20
    HaSReTGüLü Merve TURGUT kullanıcısının Görüntü Resmi
    Giriş
    Wed Nov 2006
    Konum
    Berlin
    Yaş
    26
    İletiler
    869
    Alıntı Hilal DAGDELEN tafarından gönderildi Mesajı Göster
    vay tembel
    GüLü SeVeN DiKeNiNe KaTLaNiRsA ALLAH'i SeVeN HeRseYe KaTLanMaz Mi..?

4 / 1 1234 SonSon

Yer İmleri

Gönderme Kuralları

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •